Kayıtlar

üniversite sınavı etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Üniversite Sınavı Tecrübem + Kitap Dağıtmak

Resim
Herkese yeniden merhaba! Daha önceki kitap yorumlarında bahsettiğim üzere bu sene üniversite sınavına hazırlanmıştım. Artık bütün sonuçlarım açıklandı ve üniversite kaydımı da yaptırdığıma göre, bir şeylerden bahsetmek ve bu süreçte yaşadıklarımı bu yazıyla kalıcı hale getirmek istedim. Öncelikle bu sene benim mezun senemdi. İlk yılımda istediğim sıralamayı elde edemediğim için ve ikinci yılımda daha başarılı olacağımı düşündüğüm için bir sene daha hazırlanmaya karar verdim. Lisede sayısal öğrencisiydim ve her ne kadar mezun senemde eşit ağırlıktan hazırlanmaya karar versem de sayısal derslerimin hepsini çok sever çalıştım ve lisede sayısal seçtiğim için hiç pişman olmadım. Ama artık daha yerli yerinde fikirlerim vardı ve hayatımda yapmak istediğim mesleğin sayısalda olmadığı konusunda karar kıldım.  Mezun senem her açıdan güzel geçti diyebilirim. Okul olmadığı için ders çalışmak daha rahattı ve günlük olarak istediğim verimi alabiliyordum. En büyük korkum, belki şaşırtıcı olac...