Nisan 2020 | Okuduklarım, İzlediklerim
Herkese yeniden merhaba! Sanki yıllar sürmüş gibi gelen bir mart ayından sonra, sanki bir hafta süren bir nisan ayını geride bıraktık. Nisan size de çok hızlı geçmiş gibi gelmedi mi? Belki de evde olmaya ve bu yeni karantina düzenini alıştığımız, kendimize bir rutin oluşturabildiğimiz içindir. Nisan ayı benim için tek bir kelimeyle özetlenebilir: ödev! Hocalarımız önlenemez bir şekilde sürekli ödev veriyorlar. Artık hangi ders için hangi ödevi hazırlayacağım, teslim tarihleri, hangileri grup hangileri bireysel ödevdi falan birbirine girdi. Gerçekten her gün bilgisayar başına oturup ödevler için bir şeyler yapıyorum ve kelimenin tam anlamıyla bıktım. Vize ödevlerim 8 mayıs itibariyle bitecek ve ondan sonra da final ödevleri başlayacak... Tam derin bir nefes alayım rahatlayayım derken yeni bir ödev çıkıyor ortaya kısacası. Yine de bu ödev yoğunluğuna rağmen, neredeyse yıllardır göremediğim bir okuma sayısına ulaştım. Uzun zamandır bir ayda 7 kitap okumamıştım. Ne kadar iyi hissett...