Kayıtlar

blog etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Mim | Edischar

Resim
Herkese yeniden merhaba! Bugün oldukça yeni tanıdığım, blogu da oldukça yeni olan  Edischar 'ın hazırladığı mim sorularını yanıtlayacağım. Bloguna mutlaka bakmalısınız. Oldukça samimi, ilgi çekici ve ilham verici yazılar paylaşıyor. 1.Belki işsizlik süreci geçirdiniz, ya da yeterince hala boş vaktiniz var. Bu olabildiğince boş vakitte neler yaparsınız? Okulum hala başlamadığı için oldukça boş vaktim var aslında. Bu vakti, okulum açıldığında çok özleyeceğimi bildiğim için verimli geçirmeye, yapmak istediğim birçok şeyi yapmaya çalışarak geçiriyorum.  Bunlardan ilki bol bol kitap okumak ve akabinde blogda yorum yazılarını paylaşmak. Çünkü kışın okul koşuşturmacası içinde kitap okumaya istediğim kadar vakit ayıramıyorum ne yazık ki. Bunu yıkmak için elimden gelenin fazlasını bu kış yapacağım.  İkinci olarak üzerinde çalıştığım kurgularımı yazmaya çalışıyorum. Bu aslında boş vakit bulmamla alakalı değil de benim kendime inandığım zamanlarda yapabildiğim bir şey. Uz...

3 Yıllık Blog Maceram

Resim
Herkese yeniden merhaba! 16 Kasım 2014'te ' Merhaba! ' başlıklı ilk yazımı paylaştığım blogumun 3. yılı. Önceki yıllarda yoğunluğum ve yaşadığım bazı olaylardan ötürü bugünle ilgili bir şeyler yazmayı hep kaçırmıştım. Ancak bu sene bu yazıyı unutmamak için alarmalar kurup, ajandama yazdım ve sonunda blogun yıldönümünü bir yazıyla paylaşabiliyorum. Kitap okuma hızımın ve sevgimin zirve noktasında olduğu bir dönemde açmıştım bu blogu. Geçen seneye kadar çok düzenli olmasa da sık sık yorumlarımı paylamıştım. Blog yazmanın bendeki yeri gerçekten çok özel. Okuduklarım hakkında bir şeyler yazmak ve bunların okunduğunu bilmek, yorumlar almak gerçekten çok güzel hisler. Bu üç yıl içinde benim hayatımda da blog yazılarımda da çok fazla şey değişti. İlk olarak söylemem gerekirki ilk yazılarımdaki amatörlüğü şu an ben de görebiliyorum. Şu anda daha iyi durumdalar ama eminim ki birkaç sene sonra dönüp şu anki yazdıklarıma baktığımda kesinlikle ' Bunu yazarken ne düşünüyord...