Yüreğinin Götürdüğü Yere Git / Susanna Tamaro Kitap Yorumum + Alıntılar
Herkese yeniden merhaba! Yüreğinin Götürdüğü Yere Git, bir büyükannenin ondan uzakta yaşayan ve arasının çok iyi olmadığı torununa yazdığı mektuplardan oluşan bir kitap. Büyükannenin hayatını, kızıyla ilişkisini, evliliğini, hayatı boyunca yaptığı hataları, bunlardan duyduğu pişmanlıkları anlattığı mektuplar. Bir nevi günah çıkartma da diyebiliriz. Kitabın çok kolay okunduğunu söyleyerek başlamak istiyorum. Zaten 150 sayfa, bir gün içinde çok rahat bitirilebilecek bir kitap. Mektuplar halinde yazıldığı için dil oldukça yalın. Kitabın içinde söylendiği gibi olay örgüsü dümdüz bir çizgide ilerlemiyor. Gerçekten akla geldikçe yazılmış izlenimi uyandırıyor. Bu da üslupla birleşince okumayı daha keyifli yapıyor. Yüreğinin Götürdüğü Yere Git, tam bir başucu kitabı. Arada belirli mektupların okunabileceği, alıntılara göz atılabilecek ya da yeni baştan okunabilecek bir kitap. Gerçekten çok etkileyiciydi. Kitabın sevmediğim tek yönü, çok yüzeysel olmasıydı. Bazı olayları ...