2020 | Okuduklarım, Favorilerim, Yeni Yıl Hedeflerim
Herkese yılın ilk gününden merhabalar! 2021 umarım hepimiz için sağlık dolu, mutlu, huzur dolu, gönlümüzce dışarı çıkıp gezebildiğimiz, sevdiklerimize sarılabildiğimiz ve daha özgür hissedebileceğimiz bir yıl olur. 2020 oldukça zorlayıcı bir yıldı. Corona virüsün hayatımıza girmesi, bir anda evlere kapanmamız, uzaktan eğitimin başlaması, belirsizlik, korku ve endişe dolu bir yıldı. Elbette yeni bir yıla girmemizle bunların hepsini bir anda arkamızda bırakacak değiliz ama yeni bir yılın insanın içine umut doldurduğu büyük bir gerçek. Yıl, bu denli zorlayıcı olsa da kitaplar anlamında uzun zamandır bu kadar verimli geçirdiğim bir sene olmamıştı. Bu yılki okuma hedefim, 36 kitaptı. Her ay üç kitap okurum diye düşünerek, minimum hedef olarak bu sayıyı belirlemiştim. Bir noktaya kadar iyi gidiyordum, hedefimi bayağı aşacağımı öngörmüştüm ama okulumun başlaması ve İzmir depremi sonrası okuma hızımı oldukça kaybettim. Ve yılı 38 kitap okuyarak bitirdim. Northanger Manastırı, Gemina ve O...