Kayıtlar

bilinmeyen bir kadının mektubu etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Ekim & Kasım 2020 | Kızıl Kraliçe, Mekanik Melek, The Boys, Marvelous Mrs. Maisel

Resim
Herkese yeniden merhaba! Blog yazmaya ara verdiğim çok olmuştu ama bu sefer cidden nasıl blog yazılıyordu diyecek kadar uzun bir ara vermiş oldum. Okulumun başlaması, İzmir depreminin psikolojimi oldukça etkilemesi ve yazma motivasyonumu bulamamam nedeniyle böyle bir ara verdim. Ama okumayı çok aksatmadım. Son iki ayda oldukça güzel kitaplar okudum, serilere başladım.  Ekim ayında Kızıl Kraliçe serinin iki kitabını okudum. Kızıl Kraliçe ile ilgili bir yorum yazısı hazırlamıştım,  buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.  Gerçekten çok beğendiğim bir seri başlangıcı oldu. İkinci kitap Cam Kılıç ile ilgili okuduğum yorumlardan dolayı bir önyargım vardı. Çoğu kişi ilk kitaba göre temponun düştüğünü, kitabın sıkıcı olduğunu ve hayal kırıklığına uğradıklarını söylüyordu. Zaten bir anda düşen Goodreads puanı da çoğunluğun bu konuda hemfikir olduğunun kanıtıydı. Kitaba böyle bir önyargıyla başladım ve ilk 100-150 sayfayı cidden çok sıkılarak okudum. Konu hem ilerliyor hem ilerlemiyor...

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu / Stefan Zweig Kitap Yorumum

Resim
Özgün Adı: Brief Einer Unbekannten Yazar: Stefan Zweig Yayınevi: Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları Goodreads Puanı: 4,24 Sayfa Sayısı: 62 *** "Sana, beni asla tanımamış olan sana!" Herkese yeniden merhaba! Upuzun bir aradan sonra yeniden blog yazabilmek, böyle muazzam bir kitabın yorumunu yazıyor olabilmek mutluluk verici. Bu süreçte blog boş kalmış olsa da içeriklere yorum atan, okuyan, blogu takibe alan herkese çok teşekkür ederim . Neden uzun bir süredir blog yazamadığım ile ilgili bir şeyler elbette paylaşacağım ama bu yazıda daha önemli bir konumuz var; Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu! Çok uzun süredir merak ettiğim bir kitaptı ama okuduğum çoğu kitaba olduğu gibi araya hep başka kitaplar girdi ve bu şaheser hep ertelendi. Bugün ise oldukça doğaçlama bir şekilde arkadaşlarımla D&R'a girdiğimizde kitap almak istediğimi, kitap almak zorunda olduğumu biliyordum. Çünkü blog yazamadığım dönemde kitap da okuyamadım. Stefan Zweig'in kitaplarının olduğu r...