Mart 2020 | Okuduklarım, İzlediklerim
Herkese yeniden merhaba! Karantinaya alışmakla ve gergin bir gündemle geçen mart ayı, okumak anlamında pek de verimli olmadı. Evde kalmaya başladığımız sürenin ilk başlarında, ne yapacağıma bir türlü karar veremediğim, fazlasıyla gergin hissettiğim bir hafta geçirdim. Ama elbette ki bu yeni ve kısa süre içinde geçmesini dilediğim düzene de alıştım. Uzaktan eğitim derslerimin başlamasıyla da hayatım biraz daha düzene girdi diyebilirim :) Mart ayında, önce Kralların Çarpışması kısım ikiyi bitirdim. Buz ve Ateşin Şarkısı dünyasını ne kadar sevdiğimi birçok kez belirttim. Oldukça keyif aldığım, içerisinde ana hikayesinin dışında birçok hikaye bulabildiğim, biraz karmaşık ama oldukça keyifli bir dünya. Seride ilerdikçe artan hikaye çokluğu, tanıdığımız yeni hanedanlar, öğrendiğimiz yeni efsanelerle okuma serüvenim daha da keyifli bir hal aldı. Kralların Çarpışması'nın iki kitabından da detaylıca bahsettiğim yazım için tıklayabilirsiniz. Kralların Çarpışması'ndan sonra açıkça...