Kayıtlar

stephen king etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

2022 | Üç Ayda Okuduklarım (Bronz Atlı, Enstitü, Verity...)

Resim
Herkese upuzun bir aradan sonra merhabalar! Blog yazmaya hep ara veren birisi olsam da bu, verdiğim en uzun aralardan birisi oldu. Okulumun yoğunluğu ve bu yoğunlukla nasıl başa çıkacağımı bilemememden ötürü zaten 2021'in son aylarını hiç okumayarak geçirdim. 2022 ile birlikte yeni bir okuma hedefi koymak ve okuma ajandamda 2022 için başlayacağım yeni sayfalar beni motive etti. 2022'nin ilk üç ayında 7 kitap okudum. Çoğu kalın ve beni tatmin eden kitaplar olduğu için çok mutluyum. Sizlere bu 7 kitaptan bahsetmek istiyorum. 2022 Ocak Yılın ilk kitabı ve beni reading slump'tan çıkaran kitap: Lekeli Taç . 168 sayfalık bir kitaptı ve bir oturuşta bitirdim. Lekeli Taç, Kağıt Prenses ile başlayan Royal serisinin ara kitabı. İlk üç kitabı 2021'de okumuş ve çok sevmiştim. Gossip Girl izlemek gibiydi. Kısa sürede okunan, çerezlik, klişe kitaplardı. Lekeli Taç'ı da aynı şekilde çok sevdim. İlk üç kitaptan tanıdığımız Gideon ve Savannah'ın hikayesini anlatıyordu. Bence ilk...

22/11/63 Stephen King / Kitap Yorumum

Resim
Herkese yeniden merhabalar! 2021 blog yazılarına oldukça geç bir başlangıç yapıyorum. Çünkü istediğim gibi okuyamıyorum, okuduklarımla ilgili bir yazı yazacak enerjiyi kendimde bulamıyorum. Bu durum canımı cidden çok sıkıyor ve bu 17 günlük tam kapanma sürecinde bir iki kitap bitirebilmeyi hedefliyorum.  2021'de bitirdiğim ilk kitap 22/11/63 değil ama kesinlikle yılın favori kitaplarından birisi. King, daha önce okumadığım ama 2020 sonu gibi nereden başlasam diye araştırma yapmaya başladığım bir yazardı. Öneriler çok farklılık göstermiyor aslında. Genellikle Hayvan Mezarlığı başı çeken kitaptı. Evet, o kadar araştırma yapıp, bu araştırmaların sonucunu göz ardı ederek ben devasa bir kitap olan 22/11/63'ü okuyarak King ile tanıştım. 22/11/63 benim açımdan en doğru seçimdi. Çünkü tarihe çok meraklı birisiyim ve JFK Suikasti oldukça ilgimi çeken bir olay. Hem de 22/11/63'ün mini dizisini izlediğim için konuya bir aşinalığım var. Kitabın oldukça ağır ve beni yoran bir okuma olac...