Merhaba!

Herkese merhaba! Bu benim ilk blog yazım olacak bu yüzden fazlasıyla heyecanlıyım; neredeyse on dakikadır nasıl başlamam gerektiğini düşünüyorum. En sonunda, en iyisinin bu olacağına karar verdim.
Kendimden biraz bahsetmek gerekirse,
*Adım Açelya. 16 yaşındayım. Lise 2. sınıf öğrencisiyim.
*Kitap okumaya aşırı derecede bağlıyım. Kitap okumayı sevmeye başlamam, küçükken annemin bana Ömer Seyfettin'in Kaşağı kitabını almasıyla başlamıştı diyebilirim. Ama özellikle kitap okuma aşkımın, ilk kez İzmir Kitap Fuarı'na gitmemle başladığını düşünüyorum.
*Kitaplar konusunda dünyanın en hassas ve kıskanç insanı olabileceğimi düşünüyorum. Kitaplarımdan birinin kenarı kıvrılsa içim acıyor resmen. Ve sevdiğim bir kitabı etrafımda -yakın arkadaşlarım dışında- okumak isteyen birisi olduğunda aşırı kıskanç olabiliyorum.
*En sevdiğim seriler, Harry Potter, Uyumsuz ve Hush Hush serileri.
*En sevdiğim yazar ise J.K. Rowling. Aslında okuduğum bütün serilerin yazarlarını çok seviyorum ama Rowling'in yeri benim için her zaman en ayrı yerde olacaktır.
*En büyük hayalim kendi kitabımı, şu anda büyük bir aşkla baktığım kitap raflarında görmek. Bunu gerçekleştirmek gerçek anlamda en çok istediğim şey.
*Doctor Who bağımlısıyım diyebilirim. Sürekli Doctor Who hakkında konuşabilirim/izleyebilirim. Asla sıkılmam.
*Fotoğraf çekmeyi/çekilmeyi çok severim.
*Biraz utangaç bir yapım vardır. Daha doğrusu tanımadığım insanların yanında hiç olmadığım kadar utangaç olabilirim. Ama konu ilgimi çektiği anda beni susturabilecek bir güç yoktur.
*Bana göre en değişik alışkanlığım, sürekli virgül kullanmam. Sanırım internet üzerinde okuduğum hikayelerde bunun eksiğini gördüğüm için bu alışkanlığım başladı. Her ne kadar kendimi tutmaya çalışsam da, yazdıklarımı kontrol ederken her yerde virgüllerle karşılaşıyorum.
Kendim hakkında söyleyebileceğim en genel şeyler bunlar.
Umarım, yayınlayacağım şeyleri beğenirsiniz. Sık sık bir şeyler yayınlamaya çalışacağım. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı