Kayıtlar

ateşi yakalamak etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

2022 Nisan Ayında Okuduklarım | N.G. Kabal Ayı

Resim
Herkese yeniden merhabalar! Nisan ayı benim için oldukça verimli geçti. Beş tane kitap okudum. Ayı farkında olmadan N.G. Kabal ile tanışma ayı ilan edip kendisinden 3 kitap okudum. Bir tanesi kelimenin tam anlamıyla kalbimi kırdı. Hepsinden detaylıca bahsedeceğim. Ayın ilk kitabı reread yaptığım Ateşi Yakalamak 'tı. Son sayfalarını nisan ayında okuyup bu şahane ikinci kitabı bitirdim. Ateşi Yakalamak benim serideki en favori kitabım. Katniss'in karakter gelişimini, Peeta ile olan ilişkisini ve evreni çok güzel anlatıyor. Hala Açlık Oyunları serisi ile tanışmadıysanız daha fazla beklemeden hemen kitaplara başlamanız gerek. Okuduğum bir diğer kitap, son zamanlarda her yerde olan aşırı popüler bir kitap olan En Tatlı Kaçış . Çoğunluğun aksine kitabı pek beğenmedim. Size biraz En Tatlı Kaçış'tan bahsedeyim: Kitap, bir mafya kitabı. Yani en azından arka kapağında böyle yazıyor. Ama mafyayla en ufak alakası yoktu. Evet, romantizmin daha ön planda olacağını biliyordum. Yine de ma...

2022 | Üç Ayda Okuduklarım (Bronz Atlı, Enstitü, Verity...)

Resim
Herkese upuzun bir aradan sonra merhabalar! Blog yazmaya hep ara veren birisi olsam da bu, verdiğim en uzun aralardan birisi oldu. Okulumun yoğunluğu ve bu yoğunlukla nasıl başa çıkacağımı bilemememden ötürü zaten 2021'in son aylarını hiç okumayarak geçirdim. 2022 ile birlikte yeni bir okuma hedefi koymak ve okuma ajandamda 2022 için başlayacağım yeni sayfalar beni motive etti. 2022'nin ilk üç ayında 7 kitap okudum. Çoğu kalın ve beni tatmin eden kitaplar olduğu için çok mutluyum. Sizlere bu 7 kitaptan bahsetmek istiyorum. 2022 Ocak Yılın ilk kitabı ve beni reading slump'tan çıkaran kitap: Lekeli Taç . 168 sayfalık bir kitaptı ve bir oturuşta bitirdim. Lekeli Taç, Kağıt Prenses ile başlayan Royal serisinin ara kitabı. İlk üç kitabı 2021'de okumuş ve çok sevmiştim. Gossip Girl izlemek gibiydi. Kısa sürede okunan, çerezlik, klişe kitaplardı. Lekeli Taç'ı da aynı şekilde çok sevdim. İlk üç kitaptan tanıdığımız Gideon ve Savannah'ın hikayesini anlatıyordu. Bence ilk...