Mayıs 2020 | Neler Okudum, Neler İzledim?
Herkese yeniden merhaba! Haziran ayının ortasına geldik ama ben mayıs yazısını ancak hazırlayabiliyorum. Ama mayıs ayının kayıp olmasındansa geç olmasına rağmen bir yazı paylaşmak istiyorum. Reading slump beraberinde blog yazma motivasyonumu da etkiliyor diyebilirim. Öyle ki başladığım 30 günlük kitap challenge yazılarını bile hazırlamayı sürekli erteliyorum. Ayın en başında Jane Austen'dan Akıl ve Tutku 'yu okudum. Çok çok beğendim. Şu ana kadar Austen'dan okuduğum en iyi kitaptı. Her sayfası dolu doluydu, hiç sıkmadı diyebilirim. Okuyucusunu çok meraklandıran, sonraki bölümler için fazlasıyla heyecanlandıran ve en önemlisi şaşırtabilen bir kitaptı. Kitaplığımın en değerlilerinden oldu diyebilirim. Daha detaylı yorumumu ve kitaptan alıntıları incelemek için tıklayabilirsiniz. Akıl ve Tutku'dan sonra mayıs ayı benim için kitap seçmeye çalışmakla geçti diyebilirim. Elime neyi alsam yirmi, otuz sayfadan fazlasını okuyamadım. Aslında aklımda Mrs. Dalloway'i oku...