30 Day Book Challenge! Gün 5-6-7

Herkese yeniden merhabalar!



Gün 5: Seni mutlu eden bir kitap

Buna cevabımı çok düşündüm. Genel olarak kitap okumak her okuyucu gibi beni mutlu ediyor; ağlatanları saymazsak tabii. Ama kitaplığıma baktığımda okurken keyif aldığım ve kendimi mutlu hissettiğim kitap olarak Taht Oyunları'nı ve serisini seçtim. Bu seriye geçtiğimiz sene başlamıştım ve çok beğenmiştim. Hala okumam gereken bir sürü kitabı var. Kitaplardaki entrikaları ve akıllı karakterleri okumak, bir krallık savaşının adımlarını görmek, dizide gördüğüm olaylara karakterleri taşıyan olayları ve onların ruh halini daha detaylı bir şekilde anlayabilmek beni mutlu ediyor diyebilirim. Gelecek ay, serinin bir kitabını daha okumak istiyorum, bu dünyayı gerçekten özledim.

Gün 6: Seni mutsuz eden bir kitap

Madam Bovary okuduğum sırada beni mutsuz etmiş, üzmüştü. Her ne kadar okuması benim için oldukça yorucu olsa da Madam Bovary'nin yaşadıklarını, duygularını okumak çok güzeldi. Yazar Madam Bovary'nin mutsuzluğunu, hayal kırıklığını, sıkılmışlığını ve buhranını çok güzel anlatmıştı. Gerçekten sevdiğim kitaplardan birisi.

Gün 7: Seni güldüren bir kitap

Kesinlikle Jane Austen'ın Emma'sı. Emma kitabın dörtte üçlük kısmında çok kibirli, kendini beğenmiş ve etrafını kontrol etmeye çalışan bir karakterdi. Bu huyları yüzünden kendini düşürdüğü durum beni çok güldürmüştü. Yanlış anlaşılmalarla dolu, oldukça eğlenceli bir kitaptı.

Sizi mutlu, mutsuz eden, güldüren kitaplar hangileri? Yorum yazarsanız çok sevinirim. Başka bir yazıda görüşmek üzere!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum