Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama Rehberi | Christina Lauren Kitap Yorumum

Herkese yeniden merhaba! Bugün çok ama çok tatlı, içinizi ısıtacak bir kitaptan bahsedeceğim. 

Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama Rehberi, adından da anlaşılacağı üzere Josh ve Hazel ismindeki karakterlerimizin birbirlerine karşı bir çekim hissetmelerine rağmen arkadaş olmaya çalışmaları hakkında. Ana karakterimiz Hazel oldukça çılgın biraz da ilginç bir üçüncü sınıf öğretmeni; kitabı eğlenceli kılan da Hazel'ın çılgın ve hafif patavatsız kişiliğiydi zaten. Olmayacak zamanda kurduğu cümleleri falan beni gülme krizine soktu diyebilirim.

Kitabımız oldukça ince, 255 sayfa. Bir oturuşta bitirilecek bir kitap. Zaten okumaya başladığınızda elinizden bırakamayacaksınız o yüzden bir günde bitireceğim diye bir challenge başlatmanıza gerek de kalmıyor, kitap akıp gidiyor.

Çok fazla romantik kitap okumuyorum. Genelde fantastik kitaplara harmanlanmış romantizm okuyorum. Bu kitapta aslında okumak istediklerim listemde yoktu. Ama Amazon'da yüzde elli indirimde gördüğümde ve Goodreads puanının 4.04 olduğunu görünce hemen sepete ekledim.

Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama Rehberi kesinlikle 4.04 puanı hak ediyor. Kitaba aşık olduğumu söyleyerek yorumuma artık başlamak istiyorum. Bir kere çok hızlı okunuyor. Sizi asla yormayacak bir anlatım tarzı var. Ayrıca Josh ve Hazel'ın bir sonraki 'blind date'de ne yaşayacaklarını o kadar merak ediyorsunuz ki 'Birkaç bölüm daha okuyayım' demek çok da zor olmuyor. Hazel çok komik bir karakter. Bana Friends'deki Phoebe Buffay karakterini anımsattı. Esmer olarak tasvir edilmese aklımda Phoebe'yi canlandırarak okuyacaktım. Josh da kalbimi eritecek tatlılıkta bir erkek karakterdi. Hazel ile olan ilişkisini hafif bir gülümsemeyle okudum. 

Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama Rehberi'ni kesinlikle herkese öneririm. Yorucu okumalarınızdan sonra veya hayatınızın stresli dönemlerinde size nefes aldıracak, çok fazla güldürecek ve enerjinizi yükseltecek bir kitap. Ayrıca Christina Lauren'in anlatımını çok beğendim. Bir sonraki kitabım herkesin övgüyle bahsettiği Sahte Balayı olacak; kitaplığımda okunmayı bekliyor. Ayrıca şunu da söylemeden geçemeyeceğim, Yabancı Yayınları'nın kitap kalitesine aşığım! Sayfalar, çeviri, yazım hatası olmaması, fiyatlarının nispeten daha uygun olması ve hep çok güzel kitap çıkartmaları... Gerçekten çok sevdiğim bir yayınevi. Sanırım kendilerinden çok fazla kitap okumadığım için bir anda bu kadar kaliteli bir şey okuyunca şaşırdım. Yorumlarımda sürekli yayınevlerinin sevmediğim özelliklerinden bahsettiğimi fark ettim. O yüzden sevdiklerimden de bahsetmenin daha adil olacağını düşündüm. Yabancı Yayınları, aşk :)

Josh ve Hazel'ın Sevgili Olmama Rehberi hakkında daha fazla ne söyleyebilirim bilmiyorum. Çok ama çok güzeldi. Hepinize tavsiye ederim :) Eğer kitabı okuduysanız da yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı