Film Önerisi: Age Of Adaline + Bol Bol Fotoğraf

Herkese yeniden merhaba! Birkaç saat önce, beni hem ağlatan hem güldüren oldukça harika bir film izledim ve bu film hakkında bir şeyler anlatmaya/yazmaya çok fazla ihtiyacım var! Bahsettiğim film, Age of Adaline -ki başlıktan tabii ki anladınız!
İlk olarak; Age of Adaline, Türkiye'de yaz başında Ölümsüz Aşk ismiyle sinemalarda gösterime girmiş bir film. Ana Karakterimiz Adaline, 29 yaşında geçirdiği bir kaza sonucu yaşlanmıyor. Yıllar boyunca hep aynı görüntüde kalıyor. Tabii ki bir süre sonra insanlar bunu fark etmeye başlıyor ve Adaline belirli aralıklarla taşınmaya başlıyor. Günümüzde, Ellis isminde birisiyle tanışıyor ve onunla tanışması bir yerde bazı şeylerin farkına varmasına sebep oluyor. Film bu konudan gelişiyor.
Age of Adaline'ı da dün tesadüf eseri buldum. Youtube'da izleyebilecek film arıyordum ve Age of Adaline'ın fragmanını izleyip filme daha tamamını izlemeden bayıldım.
Bu filmle ilgili en harika şey, baş rolde Blake Lively'nin oynaması. Ben onu, çoğu kişi gibi, Gossip Girl dizisiyle tanıdım. Açıkçası oynadığı Serena Van Der Woodsen karakterini sevmiyordum. Bana biraz itici geliyordu diyebilirim. Ama Blake'i, tarzıyla, diğer filmleriyle falan aşırı derecede severim. Age of Adaline'da ise Blake, efsaneydi benim için.


Filmle ilgili harika olan bir diğer şey ise hiç kuşkusuz kıyafetlerdi. Blake'in giydiği her kıyafete aşık oldum diyebilirim. En favorilerimi ise yukarıdaki görselde görebilirsiniz. Filmdeki kıyafetler bana çoğunlukla dönem kıyafetlerini anımsattı, zaten filmde çok sayıda flashback olduğu için dönem kıyafetleri görmek de mümkün.
Fragmanı izlediğinizde ve Adaline'ın bir kaza sonucu asla yaşlanmayan biri olduğunu duyunca ister istemez filmde fantastik bir şeyler olduğunu düşünüyorsunuzdur. Ben de o şekilde düşünüyordum hatta bu yüzden küçük de olsa filmi saçma bulacağım ihtimali vardı aklımda. Ama, filmde bu kazaya ve yaşlanmanın durmasına, -büyük ihtimalle şu anda sadece teorik bir bilgi ama- bilimsel bir açıklama getirilmiş. Kaza sırasında neler olduğu size anlatılıyor ve tam olarak fantastik bir şeyler yoktu denebilir.
Bir diğer bahsetmek istediğim şey ise Michiel Huisman! Bir kurguya ancak bu kadar uyan/yakışan bir aktör seçilebilirdi! Cidden bu filmin cast seçimi mükemmel! Michiel ve Blake arasındaki uyum da harikaydı ki zaten böyle bir filmde, baş roller arasındaki uyumun filmi güzel yaptığını düşünüyorum.
Filmlerde, oyuncular ve kurgu dışında filmi izleyiciye beğendirecek en önemli şeyin çekim, efekt ve müzik olduğunu düşünüyorum. Age of Adaline benden bu konuda da tam puan aldı diyebilirim. Bir filmi beğenmek için size gereken bütün o seçeneklerden tam puan alması muhtemel bir film.
Age of Adaline size binlerce duyguyu aynı anda yaşatabilecek bir film. Hem oldukça hoşunuza giden, güzel sahneler izlerken bir yandan filmin sonunda ne olacağını düşünerek üzülebiliyorsunuz. Çünkü film az da olsa imkansız bir aşkı konu alıyor denebilir.
Sonuç olarak Age of Adaline benim çok çok çok (...) fazla sevdiğim bir film oldu. İzlediğim günden beri yerini hiçbir filmin alamadığı ve beni ondan başka hiçbir filmin doğru düzgün etkileyemeyeceğini düşündüğüm tek bir film vardı o da The Notebook'du. Ama Age of Adaline beni en az The Notebook kadar etkiledi ve bu iki film benim için tüm zamanların en iyisi gibi bir şey oldu. Bu yüzden de Age of Adaline'i, romantik&dram türündeki filmleri izlemeyi seviyorsanız mutlaka izlemenizi öneririm ki zaten bu türü seviyorsanız kesin izlemişsinizdir!
Aşağıda filmden oldukça fazla sevdiğim iki alıntıyı bulabilirsiniz. Ayrıca fragman için de şuraya bir tık yeterli!

Siz bu filmi izlediniz mi? İzlediyseniz benim kadar beğendiniz mi yoksa beğenmediğiniz yerler oldu mu; yorum bırakırsanız çok sevinirim. Age of Adaline hakkında sayfalarca şey yazabilecek gibi hissediyorum, daha fazla uzatmadan bir sonraki yazıda görüşmek üzere diyeyim!
Share:

2 yorum:

  1. Aşkla ilgili filmleri genel olarak beğenen birisi olarak söylüyorum ki bu filmi fazla beğenemedim.Bende filmde eksik kalan bir şeyler varmış hissi yarattı. Konu açığı bulunan kısımlar vardı ama bu demek olmuyor ki kötü bir film. Yine de boş zamanlarda sizi rahatlatabilecek yumuşak akışlı bir fılm. Sevgilerle Ece Ahsen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Romantik filmlerin genel sorunu bence bir yerlerde konu eksiğinin kalması, Age of Adaline filminde de bu vardı ama yine de favorilere girebilecek bir kurguya sahipti :) Sevgiler :*

      Sil