3 Yıllık Blog Maceram

Herkese yeniden merhaba! 16 Kasım 2014'te 'Merhaba!' başlıklı ilk yazımı paylaştığım blogumun 3. yılı. Önceki yıllarda yoğunluğum ve yaşadığım bazı olaylardan ötürü bugünle ilgili bir şeyler yazmayı hep kaçırmıştım. Ancak bu sene bu yazıyı unutmamak için alarmalar kurup, ajandama yazdım ve sonunda blogun yıldönümünü bir yazıyla paylaşabiliyorum.

Kitap okuma hızımın ve sevgimin zirve noktasında olduğu bir dönemde açmıştım bu blogu. Geçen seneye kadar çok düzenli olmasa da sık sık yorumlarımı paylamıştım.
Blog yazmanın bendeki yeri gerçekten çok özel. Okuduklarım hakkında bir şeyler yazmak ve bunların okunduğunu bilmek, yorumlar almak gerçekten çok güzel hisler.

Bu üç yıl içinde benim hayatımda da blog yazılarımda da çok fazla şey değişti. İlk olarak söylemem gerekirki ilk yazılarımdaki amatörlüğü şu an ben de görebiliyorum. Şu anda daha iyi durumdalar ama eminim ki birkaç sene sonra dönüp şu anki yazdıklarıma baktığımda kesinlikle 'Bunu yazarken ne düşünüyordum?' diyeceğim. Yine de kendimi geliştirdiğimi görmek güzel.

En önemli değişikliklerden biri de hiç kuşkusuz sevdiğim türlerle ilgili oldu. Blogu ilk açtığım yıllarda, yaşımın küçük oluşundan da kaynaklı olarak daha çok genç yetişkin kitapları okuyordum. Ama artık büyümenin de etkisiyle ve genç yetişkin kitaplarından eskisi kadar zevk alamamdan ötürü klasik okumaya başladım.

Belli bir süre blog turları yapmıştık, belki hatırlarsınız. Gerçekten çok güzel günlerdi. Kitap Melezleri'nden eğer bunu okuyan varsa erken dağılmış olsak da böyle bir işe kalkıştığımız için hala mutluyum, birlikte harika kitaplar okuduk ve hazırlık sürecinde çok eğlenceli vakit geçirdik.

Biraz blogda olmadığım geçen yıldan bahsetmek istiyorum. Geçen sene lise son sınıftaydım ve üniversite sınavına hazırlanıyordum. İstediğim bölüm olmayınca bu sene tekrar sınava hazırlanma kararı aldım. Bütün yoğunluk yeniden başladı anlayacağınız. Kitap okumaya zamanım olmuyor demek istemiyorum ama eğer benim gibi üniversite sınavına hazırlanan okuyucularım varsa, yoğunluğu biliyorsunuzdur. Yine de blogun varlığı beni 'Bir şeyler oku, bir şeyler yazman gerek.' diye motive ediyor. Düzenli olmasa da kitap okuyorum ama eller tutulur bir kitap bitirdiğim söylenemez. Reread yaptığım kitaplar oldu, şu anda yarım bir şekilde okunmayı bekleyen kitaplarım var. Ama yine de aylık yazıları paylaşmayı aksatmamak istiyorum; biliyorum Ekim yazısını yazmadım ama cidden Ekim ayında bırakın kitap okumayı doğru düzgün film bile izlemedim. Ama Kasım sonunda güzel bir şeyler paylaşmak istiyorum.
Geçen sene de bu sene de ben blogu boş bıraksam da sizlere boş bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. Yorum yazdığınız, yorum yazmasanız da beğendiğiniz, belki çok beğendiğimi yazdığım bir kitabı gidip aldığınız için çok teşekkür ederim! Bu bloga, okumaya devam ettiğim sürece yazacağımdan emin olabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim! Başka bir yazıda görüşmek üzere!

Yorumlar

  1. Blogunun doğum günü kutlu olsun. Daha uzun yıllar zevkle yazarsın umarım. derslerinde ve sınavında başarılar :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı