Disney Kitap Etiketi | #2

Herkese yeniden merhaba! Bugün neredeyse çoğu booktuber'ın yaptığı Disney Kitap Etiketi'ni, blogumda yapmaya karar verdim. Gerçekten izlemesi ayrı keyifli olan bu etiketin sorularını cevaplamak da ayrıca keyifliydi. Umarım sizlerde keyifle okursunuz!
***
Küçük Denizkızı: Kendini yaşantısından tamamen aykırı bir dünyada bulan, 'sudan çıkmış balık' misali bir karakter?
> Bunun için cevabım Uyumsuz'dan Tris oldu. Çünkü Fedakarlık topluluğunun sakin ve özverili yaşantısından bir anda Cesurluk'a geçiyor, oradaki düzene uyum sağlamaya çalışıyor. Bana göre Tris, Cesurluk'taki ilk zamanlarında tam anlamıyla sudan çıkmış balıktı!
Ruby
Cinderella: Büyük bir değişim geçiren bir karakter?
> Bu soru için aklıma Karanlık Zihinler'den Ruby dışında kimse gelmedi diyebilirim. Henüz Buz Kapanı'nı okumamış olsam da Ruby'nin, ilk kitap olan Karanlık Zihinler'in ilk sayfasından son sayfasına büyük bir değişim geçirdiğini söyleyebilirim
Snow White: Çeşit çeşit karakteri olan bir kitap?
> Gecenin Gölgesi.Çünkü geçmiş zamanda geçen bir kitap. Ana karakterlerden Matthew'un 1590 İngiltere'sindeki dostları, cadı toplulukları ve hatta dönemin Kral ve Kraliçeleri de kitapta geçmekteydi. Karakter çeşitliliği oldukça fazla olan bir kitaptı.
Uyuyan Güzel: Uyuyakalmanızı sağlayan bir kitap?
> Kitaplığımda beni uyutacak kadar sıkan/sevmediğim bir kitap yok. Ama okurken çok sıkıldığım, sıkıntıdan patlayacak seviyeye geldiğim kitaplar tabii ki var. Bu kitap da Zehir Ustası ki zaten oldukça uzun bir sürede bitirdiğim bir kitaptı. Sevmedim diyemem ama beni oldukça yoran/sıkan bir kitaptı.
Aslan Kral: Çocukluğunda travmatik olaylar yaşamış bir karakter?
> Bunun için Harry Potter ve Zehir Ustası'ndan Yelena arasında kaldım. Harry daha bebekken annesi ve babası öldürülüyor, ona kötü davranan teyzesi ve eniştesiyle yaşamak zorunda kalıyor; bu yüzden Harry demek istiyorum. Yelena da çocukken kaldığı yetimhanede oldukça kötü şartlarda yaşıyor. Yetimhanenin sahibi ve onun oğlu Yelena'ya işkence ediyor. Bu yüzden de bu soru için aklıma Yelena da geldi.
Güzel ve Çirkin: Seni ebatlarıyla korkutan ama sonunda hikayesini güzel bulduğun canavar gibi bir kitap?
> Kitaplığımda pek fazla canavar gibi kitap yok. Olanlardan da ben pek korkmuyorum açıkçası. Ama ilk aldığım zamanlarda Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı'ndan oldukça fazla korktuğumu hatırlıyorum; sanırım altıya veya yediye gidiyordum. 1114 sayfa, korkmamak elde değil!
Aladdin: İyi ya da kötü de sonuçlansa dileği gerçekleşen bir karakter?
> Bu soru için fazlasıyla zorlandım. Ama en sonunda benim oldukça fazla sevdiğim kitaplardan biri olan Eğer Yaşarsam'dan Adam'ı seçtim. Okuyanlar belki neden Adam'ı seçtiğimi anlamışlardır. Okumayanlar için de spoiler olacağı için söylemek istemiyorum.
Mulan: Olmadığı biri gibi davranan bir karakter?
> Tabii ki Severus Snape. Hangimiz son kitapta gerçekleri öğrendiğimizde ağlamadık ki?
Oyuncak Hikayesi: Karakterlerinin hayata gelmesini istediğin bir kitap?
> Çevrimiçi Kız. Ben bu kitabı ve karakterlerini gerçekten çok seviyorum. Ve bu oldukça tatlı ve harika karakterlerin hayata gelmesini gerçekten isterim. Penny ve Elliot ile oldukça iyi arkadaş olabilirim sanırım!
Disney Descendants: En sevdiğin kötü karakter?
> Karanlık Zihinler'den Clancy Gray! Bir kötü ancak bu kadar harika olabilir. Gerçekten, kurguya dahil olduğu ilk andan beri bayılıyorum!
***
Evet, benim Disney Kitap Etiketim bu şekildeydi. Özel olarak kimseyi etiketlemiyorum. Yapmak isteyenler, etiketlemişim sayabilirler.
Sizin yazıda okuduğunuz karakterler/kitaplar hakkındaki fikriniz neler? Sizler de benim gibi mi düşünüyorsunuz, aşağıya yorum olarak atarsanız çok sevinirim! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı