Kitap Alışverişim | kitapyurdu


Herkese yeniden merhaba! Sonunda Black Friday zamanında yaptığım kitap alışverişlerimin tamamı elime ulaştı. Daha önce hiç bu kadar uzun zaman kitap kargosu beklememiştim ve en nefret ettiğim şey, sanırım herkes gibi kargo beklemektir. Bir de kitaplar için çok heyecanlıysam sanki gerçekte beklediğimin iki katı beklemişim gibi hissediyorum.

İki alışveriş yaptım ve ikisini de kitapyurdu'ndan yaptım. Genel olarak da indirimlerini en çok beğendiğim site kitapyurdu. Ve Black Friday için de bence en iyi indirimi onlar yaptı. En azından benim listemdeki pahalı kitapların çoğu, alınabilecek seviyedeki fiyatlara gelmişti. Pegasus yüzde elli indirime girmişti, daha ne yapabilirlerdi?

İlk alışverişimi Black Friday'den iki-üç gün önce yaptım. Kargo yoğunluğu başlamamasına rağmen bu kargom da elime çok geç ulaştı. Şunu da eklemeliyim ki kitaplarımda hiçbir hasar yok. Özellikle ciltliler için endişeliydim. Ama hepsi çok iyi geldiler.


İlk kitabım Zamanın Dönüşümü. Ruhlar Üçlemesi en sevdiğim serilerden birisi. Bunu sanırım bin kez söylemişimdir. Bana göre vampir-cadı temalı yazılmış en iyi seri. Eğer hala okumadıysanız mutlaka okuyun. İlk kitabın yorumu için de tıklayabilirsiniz. Zamanın Dönüşümü de özellikle son kitap Hayat Kitabı'ndan tanıdığımız Phoebe ve Marcus hakkında. Onlara ne olduğunu öğrenmek adına Deborah Harkness'a mail atmışlığım da var. Bana Zamanın Dönüşümü'nü beklememi söylemişti. Phoebe'yi okumayı gerçekten çok sevmiştim. Kendisine ayrılan bir kitap olması beni çok mutlu ediyor. Zamanın Dönüşümü'nün ayrıca geçmişte geçen bir yarısı da var. Kitap iki yönlü ilerliyor diyebilirim. Amerikan ve Fransız Devrimleri hakkında da detaylı bilgilere yer verdiğini yorumlarda okudum. Hatta insanlar bir tarih kitabı okumak istemediklerine dair birçok olumsuz yorum da yazmışlardı. Hiçbiri bu kitap için olan merakımı azaltmıyor. Deborah Harkness'ın yazacağı her şeyi keyifle okurum. Aralık bitmeden okumak istesem de sanırım 2020'nin ilk kitaplarından olacak.


Alışverişimin ikinci kitabı ise Haruki Murakami'nin 1Q84 isimli kitabının ilk cildi. Murakami benim en sevdiğim yazarlardan birisi. Üslubuna gerçekten hayranım. 1Q84 de okuyucuların genelinin çok sevdiği bir kitap. Aslında üç cildin birleştiği, oldukça kalın ciltli bir baskısı da var ama onun okuma motivasyonumu azaltacağından korktuğum için her cildi tek tek almaya karar verdim. En azından ikinci cildi elimde olana kadar ilkini okumayı düşünmüyorum. Kitaplığımda birazcık bekleyecek. Kitapyurdu'nun Doğan Kitap indiriminde, tedarik süresi en az olan Murakami kitabı olduğu için bunu almıştım. Alışverişte gerçekten bilinçli birisi oluyorum :)

Gelelim asıl beklediğim kargoya. Pazar günü gelmesini hiç ama hiç beklemiyordum. Güzel bir sürpriz oldu. Pegasus Yayınları çok sık indirim yapılan bir yayınevi değil. Fiyatları zaten ortada. Böyle yüksek oranda indirim yapılınca da kitap almamak olmazdı.


Son kitabım ise V.E. Schwab'ın Sihrin En Koyu Tonu isimli kitabı. Vahşi'yi okuyup V.E. Schwab'a gerçekten hayran olmuştum. Sihrin En Koyu Tonu'nun Goodreads puanı daha yüksek bu yüzden ben de daha heyecanlıyım. Aralık'ta okumak istiyorum. Umarım zamanım kalır da okuyabilir ve çok severim.


Illuminae'yi yazın okuyup çok beğenmiştim. Ne zamandır Gemina'yı almayı çok istiyordum. Her alışverişimde sepete ekleyip çıkartıyordum çünkü fiyatı, alışveriş toplamını bir anda çok yükseltiyordu. Yüzde elli indirimde görünce Gemina'yı kesinlikle almam gerektiğine karar verdim. Obsidio'yu ise almayı düşünmüyordum. Çünkü Obsidio yerine iki tane daha Pegasus kitabı alabilirdim. Ama sonra Pegasus'ta aslında okumayı çok çok istediğim kitaplar olmadığına karar verdim. Yeni bir seriye başlamak da istemiyordum. O yüzden sonrasında daha pahalıya alacağıma şimdi almanın daha mantıklı olduğuna karar verip Obsidio'yu aldım. İkisi için de çok heyecanlıyım. 2020'de hemen okuyup bitireceğim zaten çok akıcı olduklarını biliyorum. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Alışverişim bu şekildeydi. Böylelikle yılın son alışverişini de yapmış oldum. Aldığım kitaplar beni çok heyecanlandırıyor. Okumak için ve yorumlarını yazmak için sabırsızlanıyorum. Şu anda Martin Eden'ı okuyor ve çok seviyorum. En kısa sürede Martin Eden yazısında görüşmek üzere :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı