Kitap Alışverişi | Amazon


Herkese yeniden merhabalar!

Bugün Amazon'dan yaptığım kitap alışverişim geldi. Hepsi çok ama çok heyecanlı olduğum kitaplar. Bu yüzden hemen yazısını hazırlamak istedim.

Amazon, ilk kez kullandığım bir siteydi. Çoğu zaman Kidega ve Kitapyurdunu kullanıyordum. Uzun zamandır kendime Yüzüklerin Efendisi serisini almak istiyordum ve sürekli sitelerden kitapların fiyatına bakıyordum. Kidega ve kitapyurdu arasında büyük bir fiyat farkı vardı. Kitap yurdunu kullanmaya karar versem de başka kitaplar ekleme konusunda kararsızlık yaşadığım için alışverişim kenarda kalmıştı. Cumartesi günü youtube'da amazon alışverişi videosu düştü önüme ve aklımdaki kitaplarla orada bir sepet oluşturdum. Gerçekten fiyat farkı harikaydı. Eğer şu sıralar kitap almayı düşünüyorsanız kesinlikle Amazon'a göz atın. Bunca zaman neden bu siteyi kullanmadım bilmiyorum gerçekten fiyatlar çok hoşuma gitti. Uzun zamandır istediğim, merak ettiğim kitapları seçtim. Alışverişimi cumartesi günü öğleden sonra yaptım. Sitede salı günü teslim edileceği yazsa da kitaplar bugün elime ulaştı. Oldukça hasarsız geldi kitaplarım. Daha ne olsun? Hızlı, ucuz ve hasarsız kitaplarım var. Bayıldım!


Dediğim gibi bu alışverişin odak noktası Yüzüklerin Efendisi serisini almaktı. Aklımda tek ciltlik baskıyı almak vardı. Bu şekilde üçlü almak yerine tek baskı biraz daha ucuz oluyordu Amazon'da ama okumasının zor olduğu yönünde birkaç yorum okuduktan sonra vazgeçtim. Bu şekilde üç cilt olarak aldım. Epik fantezi okumayı çok seviyorum. Sanırım hiçbir zaman bıkmayacağım bir tür. Yüzüklerin Efendisi'ni okumayı hep erteliyordum. Çünkü okuduktan sonra başka hiçbir serinin yeterli gelmeyeceğini biliyorum. Sonlara saklamak istedim diyebilirim. Ayrıca bu yaşıma kadar filmlerini baştan sonra, dikkatli bir şekilde izlememiş olsam da bunu yapmakta artık zorlanıyorum. Yaz bitmeden okumayı planlıyorum.

Sahilde Kafka, Murakami'nin en meşhur kitaplarından bir tanesi. Murakami'nin kitaplarının hepsini çok merak ediyorum ve yavaş yavaş da olsa hepsini okumak istiyorum. Sahilde Kafka'nın konusunu çok da bilmiyorum ama bir sürü alıntısını gördüğüm bir kitap. Seveceğimi düşünüyorum. Şu anda Küçük Kadınları okuyorum. Bitirdikten sonra Sahilde Kafka'ya başlamayı planlıyorum.

Alışverişimin son kitabı Orhan Pamuk'tan Masumiyet Müzesi. Neredeyse hiç Türk yazar okumuyorum. Yabancı yazarların kitapları daha gözümün önünde, konuları daha çok ilgimi çekiyor. Okumak istediğim o kadar çok kitap var ki araya nasıl Türk yazar sıkıştıracağımı da bilmiyorum açıkçası. Masumiyet Müzesi adını en çok duyduğum kitaplardan birisi. Ne zaman okurum bilmiyorum. Önce annem okumaya karar verdi, ondan sonra da kitap hakkında konuşabilmek için ben okurum muhtemelen. Geçtiğimiz günlerde dizisinin çıkacağı haberini okudum, dizisi çıkmadan önce okumuş olurum diye düşünüyorum. Seveni olduğu kadar sevmeyeninin de olduğu bir eser. Açıkçası sevmeyenlerin gerekçeleri bana daha mantıklı geliyor. Çok bayılmayacağımı ama Orhan Pamuk ve Türk yazar okumalarım için bir başlangıç olacağını düşünüyorum. Bakalım, göreceğiz :)

Benim alışverişim bu şekildeydi. Uzun zamandır kitap almamıştım bana çok iyi geldi diyebilirim. Keşke hepsini bir anda okuyabilsem :) Okuduklarınız varsa kitaplar hakkında düşüncelerinizi yazarsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! 

Yorumlar

  1. Hepsini keyifle oku...Yerli bir firma olduğu için ben Kitapyurdu'nu tercih ediyorum. Yüzüklerin efendisi'ni uzun yıllar önce almıştım, olaylar biraz yavaş ilerliyor ama yazım dili güzel. O zaman biraz zor bitmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kitapyurdu benim de favorim ama bu sefer Amazon daha iyi geldi. Umarım seriyi çok zorlanmadan okuyabilirim :)

      Sil
  2. Evet içine girmesi zor olacak muhtemelen ama bir noktadan sonra keyifli bir okuma olacağını umuyorum. Sahilde Kafka ile ilgili bakalım ben de senin gibi mi düşüneceğim, merakımı arttırdın :) Teşekkür ederim fikirlerin için :))

    YanıtlaSil
  3. Amazondan artık çok fazla kitap alışverişi yapan görüyorum. Ben de denemek istiyorum. Yüzüklerin Efendisi'nin filmlerini defalarca izlemiş olmama ve çok sevmiş olmama rağmen kitaplarını okumak fırsatım olmadı. Ama okumayı çok istiyorum. Keyifli okumalar.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum