30 Day Book Challenge! Gün 1


Herkese yeniden merhaba! 30 günlük bir kitap tagını blogda paylaşmaya karar verdim. Ancak her gün post atıp, blogu bu tag ile doldurmaktansa birkaç günde bir, birkaç günü içeren bir şekilde yapmaya karar verdim. Birçok kitaptan bahsedebileceğim ve keyifli olacağını umduğum bir tag. İlk post olduğu için bugün yalnızca ilk günün kitabından bahsedeceğim. Sizin seçimleriniz neler, bunu da yorum yazarsanız çok sevinirim!

Gün 1: Geçen sene okuduğun en iyi kitap.

Hiç şüpheye düşmeden cevap veriyorum: İklimler. Kendisi benim en en en sevdiğim kitap.

Konusundan kısaca bahsetmem gerekirse: Kitap iki bölümden oluşuyor ve iki aşk hikayesi okuyoruz. İki hikayede karakterlerimizden birisi ortak. Ve bu iki hikaye hem birbirinden çok farklı hem birbirine çok benziyor. Okurken ne demek istediğimi anlayacaksınız.

İklimler benim tarif etmekte çok zorlandığım bir kitap. Çünkü bana hissettirdiklerini, düşündürdüklerini ve bende değiştirdiği her şeyi anlatmam imkansız. Bazı kitaplar favorimiz olur ve bu asla konuyla ilgili değildir yalnızca hislerle alakalıdır. İklimler benim için tam da bu noktada diyebilirim.

İklimler için bana kalırsa çok düşünmeyin. Hemen okumaya başlayın. Pişman olmayacağınızı düşünüyorum. En nihayetinde duyguları merkezine alan bir kitap, herkesin kendinden bir parça bulacağından eminim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dikenler ve Güller Sarayı & Sis ve Öfke Sarayı / Sarah J. Maas Kitap Yorumum

Gümüş Alevler Sarayı | Sarah J. Maas Kitap Yorumum

1984 / George Orwell Kitap Yorumum + Çokça Alıntı